Friday, January 6, 2012

Hari ke-2 persekolahan.

Hari ke-2 persekolahan adalah rumit sedikit. Mana idoknyer gerak Irfan xberkutik langsung. Aik budak ni...dah start wat perangai dah. Bila aku gerak dia cakap dia ngantuk siap nangis2 lagi so paksa gak g rumah mama sbb baju semua dah anto kat sana.

Mama call cakap irfan nangis lagi. Ish mulalah hati ibu ni xkeruan sbb teacher nk pick up dia around 7.25am mari pulak mamat tu xrenti nangis. Kesian gak tp tulah kn ajar juga.

#bila daddy feel guilty terus cakap...xper kite siap2 terus anto Irfan ke skolah so aku pon klibut jap call teacher ckp pagi ni aku yg send ke skolah then call mama irfan ckp aku yg send. 

Kesah irfan ngantuk adalah sbb dia nk follow daddy pi meeting, then aku dh ckp jgn bawak sbb sure blk lewat tp daddy pon ckp...siap irfan.sukelah budak tu. So mlm dia 1st day skolah tu, daddy abis meeting dlm kul 12am then trs blk rumah. Bila lewat tido mulalah pagi liat nk bangun.

Then hari ke-2 agak lengang sbb xramai parent yg bertapa kat luar kelas anak2. Aku pon xlama kat sana...dlm 8.30 gitu aku dah cabut =)

Gambo adalah sedikit =P

Budak ni pon dah xheran kat parent dia kat luar ni..terus je sembang2 dgn kawan dia Adam =D

Itu saja crite utk hari ke-2 yg aku kire penutuplah sbb Jumaat aku dah on duty balik and rasanyer anak aku pon dh no need parent dia dok neman hari2.

Dalam diam x diam, anak aku dh menjangkau 5thn...dah besar anak aku. Perubahan yg aku nmpk...dia still close dgn aku cuma dah xmau cium mulut sbb reason dia aku pakai lipstik. huhuhu dia xsuke lipstik tp cium pipi kiri kanan masih lagi jadi rutin, xlupe salam n cium tangan setiap hari =)


Xoxo 
'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers