Tuesday, January 10, 2012

Argh...cedera

Ni adalah dahi ku yg terluka dek balingan Aryan. Hikhikhik, hebat xhebatlah anak aku ni.

Crite nyer serbegini. Last night aku jd teacher pada irfan...yer sila percaya. Hehehe korang kan tau aku ni jenis singa lapar skit hendak lagi bab ngajar.

Feh,aku memang manusia xsesuai jadi cikgu. Xde SABAR langsung. Oks,berbalik pada crite Irfan. irfan tgh nk bljr membaca so aku pon ajar,gamaknyer si adik jeles kot...diambiknyer pencil kaler iryan n zasss dibalingnyer kene dahi.

Argh...sakit.ingatkan xde paper rupanyer berdarah gak so cepat2 sms Mr R ngadu ape ank dia dh buat.hehhehe.

Later on aku story pengalaman aku 1st time jadi teacher Irfan k.hahhahaha fun n best.

Xoxo

Sent from Yahoo! Mail on Android

2 comments:

  1. kita sekapal!!!kita sama2 lapar bila ngajar kan kan kan.....hate teaching.

    ReplyDelete
  2. haihhh sian.. aryan.. aryan... nie nak tunjuk jerawat ker.. nk tunjuk bengkak... hehehehee.. jgn mare yer... muka akak pun byk cik jerawat... kui3..

    ReplyDelete

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers