Tuesday, January 3, 2012

Lembab betullah...

Amboi... memang lah ngaku lembab nk story-morry pasal outing ni. Eh tapi aku dah kasik hints kan be4 ni aku akan make entry pasal Outing photo shoot baby =P 

Sorry sesangat k...ari tu aku buat sikit jer sbb aku xjumpa gambo2 yg banyak ni rupanyer ada terperam dlm DSLR aku daaa. Apelah aku ingat sampai kelupaan pada DSLR aku ni??Emm ginilah kalau byk mende nk dipikir =)

Yeah marilah melayan gambo2 yg aku shoot dgn xberapa nk jayanyer, almaklumlah ambe pon br belajar k.
Maaf, angle adalah tidak cun so aku sentap =( tp xper,,,ikut kata yg dah pro dlm dunia photoghafer ni, kalau dia show kat kite 7k pic yg cantik tahap gaban.,..disebalik tu ada 70k pcs lagi gambo yg xjadi. So belajar kene slow n smart =P

Boy ni sangat hebat sbb dia boleh ddk sgt dia xberbunyi langsung n buat hal sendiri...alangkah bagusnyer kalau anak2 ku jua begitu =)

Oceceh... geram tul tgk org beranak girl ni. Eee rasa mau cubit2 saja pipi dia. Dua gegel ni adalah model baby utk outdoor photo shoot ini. Best!!!

Tenaga pelatih yg sangat hebat....bravooo pada kak min, kak k n zaza - anda adalah idola saya. 
Berangan sekejap...#kalaulahsaya dapat kemera mcm kak min, pitam 88x =D

Khusuk kak min monitor anak didik ni. hehhehe thanks to everyone =D

Harap kite dapat berjumpa lagi di lain sesi. Amin!!!!


Xoxo
 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers