Saturday, January 28, 2012

Irfan oh Irfan...

Oh anak ku Irfan... u r so clever bab ngecek duit mummy yer. Bagus!! Ikut perangai mummy perabih duit daddy. Hehehehe

Tau dok ape jadi dgn budak Irfan ni?? Emm bebaru ni aku ke celcom utk buat auto enroll bill sbb malaskan nk tiap bulan ke sana @ nk ke centre. Buat autobilling best menang xder berlaku phone blok sbb lewat bayar ker ape n then lagilah aku senang xyah kene remind suh bayau celcom pakai mbb.

Nak dijadikan cerita, pergilah aku ni 2beranak ke celcom centre sbb nk buat autobilling kene g centre. Then sampai sana...owh laju saja Irfan ckp dgn aku, "mummy, hp ni heibatlah...naper mummy xbeli??"
Aku : Eh Irfan, kan mummy dah ada hp. Ni...#sambil tunjuk hp di tangan.
Irfan: Alah...Irfan nk mummy pakai hp mcm ni gak, hp mummy tu xhebat.
Aku: (dlm hati) amboi mulut anak aku ni... sabar jelah. #aku diam, xnk layan itu budak.
Irfan: Mummy xnk pakai hp heibat tu, ape kata mummy beli hp ni dan kasi Irfan pakai...#sambil tunjuk n peluk2 kat board advertise dlm celcom tu.
Aku: Tunggu Irfan besar, nnt mummy beli k.
Irfan: Emm lambat lagilah Irfan nk besar. Kalau Irfan pandai skolah, nnt mummy belikan boleh??
Aku: Emm yup insyallah but kene janji, mesti pandai dulu br mummy beli k.
Irfan: ok sambil sengih2.

#Memasing buat hal sendiri mentara tunggu no giliran.

Tengah syiok layan tenet, irfan menceceh lagi..busanlah mie xder hp nk main. Eh aku tunjuk kat dia...nk test x hp baru tu??#sambil tunjuk hp display iphone 4S. Irfan terus angguk nk tarik tgn ke tmpt tu.

Alah...budak tu memang xyah ajar, sendiri pandai.Eh tetiba dia surving dgn suke hati pakai hp display tu.
Amboi nak oit...ko buat mcm rete mak bapak ko jer erk.
Ok..dia tersyiok dgr story pasal pinokio yg ada dlm iphone 4s tu teruslah dia berbicara dgn amat merdu sekali....

Irfan : Mummy...Irfan rasa irfan xnk hp yg tulah #sambil tunjuk bb torch tadi.
Irfan: Irfan nk mummy beli hp ni bila Irfan dah pandai skolah nnt tau!

Aku: #ayatmalasnklayan... Iyerlah yg penting Irfan kene pandai dulu baru boleh request macam2 kat mummy k.
Kalau Irfan malas g skolah, malas nk pandai...usahkan hp..silap gaya psp pon mummy xkasi main dah bila cuti skolah.hikhikhik...ugut anak sekejap :-)

Bila pikir balik...klau betullah nnt dia mintak iphone 4s tu, die lor. hahahaha tp tu later on baru pikirlah. Mahal kauu hp tu, hp aku lagi cheaper then that. Hai anak, macam2 kau request erk...macamlah mak kau ni cop duit. Hehhehe tu lom lagi si Aryan yg demand.

Happy layan kerenah anak2 yg to much ni. kuikuikui, layan jelah...

Xoxo 'LoveRazila'

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers