Translate

Thursday, June 5, 2014

Eh??Betul kah ini???


Assalamualaikum...

Terkijut teman bila teman sekodeng teman punya statistik tetiba dia tunjuk lagu ni.
Korang rasa camne?? Betul ke ni semua??
Cer tengok yang teman dah bolat2kan tu...ate, kome x pelik ke??
Rakyat Malaysia ada kat Russia ke?? Ada eh?? Minta maaf lah, teman memang buta fakta bab2 rakyat Malaysia ni, kalau tanya berapa ramai rakyat Malaysia pon teman x pasti, udah sampai ke tahap 20juta??Udah yer?? Hihihiihi

Cuba korang bayangkan... kalau Orang Korea tu baca blog teman yang ayat merambu - meraban ni pastu dia mana paham Bahasa Melayu ye dak pastu dia pi translate Bahasa Korea... ape ke jadi ayat teman ni kalau ditranslate bahasa Korea ye.

Dah tu je teman nak kongsi kat sini, teman rasa kelakar pula bila ada orang access blog teman dari luar negara Malaysia... ouch! terharu pon ade.
Owh, yang ni teman baru terjumpa yer...teman ni memang idokler nak tengok2 ape ada dalam blog teman ni , ni pon terjumpa sebab teman cari cara nak masukkan gambo teman kat header tu tapi lain pula yang teman jumpa...ate, cuba korang pon tengok pagereview korang...ker korang memang biasa tengok. 
Hihihi...maaf yer, teman memang hulu sikit bab2 ilmu blogger ni...

sapa tau camne nak masukkan gambar kat header tu?? teman lupa dah nak cari kat mana. Thanks ye =p

Thanks for visiting =D 
Ok babai.





 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.
Designed by UMIESUEstudio 2014 : LOVE RAZILA