Friday, June 27, 2014

Bila kawan berbicara...

Assalamualaikum...
Bila kawan gila dah free, so selambak msg dia hantar. Hahaha...
*Jangan pikir aku ada scandal pula yer*
#Aku send kat FB, ada yang PM cakap...scandal ke???#

 Choi, kalau scandal korang rasa nak ke tepek kat sini?? Gila, tapi aku pon xde scandal. Hahahha...orang lain aku tak taulah kan...kot jenis sepisis ada scandal tapi nak tepek kasi orang lain tahu...entah..I bukan jenis nak berscandal...cukuplah jaga pakwe sorang tu dengan 3 orang battalion tu, otak pon dah penuh...tak dan nak pikir scandal mendel ni...BUANG MASA! 

Enjoy the way ada kawan yang open minded =p
       
Pasal FIFA...



Semikut pon jadi bahan gak =D

Suka tik je nak suh aku buyut lagi...aku nak tutup kilang le hoi!!!
(^_~) 

Pasal plet kereta pula. 

Macam2 topik boleh dikongsi cerita.

Sayang abang aku ni =,=



Thanks for visiting =D 
Ok babai. 






No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers