Wednesday, June 11, 2014

Fyn Jamal ~ Arjuna Beta.

Assalamualikum...
Sapa tak kenal and nak kenal penyanyi and pencipta lyric lagu Ajuna Beta???
Here is Fyn Jamal.
Sorry gambar senget sebab i duduk sofa tepi TV =)
Inilah dia FYN JAMAL yang nyanyi lagu Arjuna Beta.  Sape yang tak tahu boleh klik kat link bawah ni...with the lyric hokey.

Anak yang dia dokong tu is Bakti Arjuna Fitri...
Mari dengar lagu hot ni ~ARJUNA BETA~

Aku jumpa dia kat MHI dalam tv kat rumah aku...semalam 100614.
Suara dia memang best... terbayang2 gelak tawa dia...seorang wanita yang mudah tersentuh hatinya sebab dia boleh nangis life bila seorang caller tu call with crying ...tersentuh hatinya sebab lyric lagu Arjuna Beta tu kene sangat dengan life dia di mana anaknya telah kembali ke rahmatullah sebab sakit.

Ok...saya tersentuh...of couse saya nangis juga kan...
Ape pon...all the best FYN JAMAL semoga bertambah lagi koleksi lagu puisi macam ni di masa akan datang....

Saya suka lagu Arjuna Beta ni...sangat menusuk kalbu.
Sebagai bonda, of cause seboleh tidak kite akan protect our family...our kids.
Saya suka Arjuna Beta (^_~).


Thanks for visiting =D 
Ok babai. 




 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers