Tuesday, June 17, 2014

Al-Fatihah!

Assalamualaikum...
Last weeks, Selasa 100614 lewat petang saya dikejutkan oleh WA daripada Wani, among of my BFF memaklumkan saya yang ayahnya telah kembali ke rahmatullah sebelum Zohor tadi.

Saya yang terkejut terus laju bertanya itu ini disamping WA takziah saya for her lost.  Seriusly, ia terkesan di hati saya sebab saya kenal dengan family wani ... 3 beradik, anak ke-2 dalam family and she's the only daughter in family.  Saya kan selalu berfoya-foya dengan wani, kadang2 bercuti suka2 ke Sarawak as bujang trips.

Last 2 weeks kalau x silap, kami ada ber WA, she's looking for mak andam...dia minta saya makeup dia but i say, saya dah lama gila x makeup orang yang biasa nampak makeup pon pi opis je, Hihihi then finally she's got one from internet. Then sembang bersambung dok tanya date bagaikan... pastu wani plan nak cepatkan pernikahan sebab ayah dia dah uzur sangat katanya then i advice, buatlah sebelum puasa..then WA kami tergantung macam tu saja.

Dan takdir Allah itu pasti...akhirnya ayah Wani pergi dulu.
*Mati itu PASTI dan hidup itu adalah insyaallah*
Terus call sang suami, ajak ke rumah wani malam tu gak tapi malangnya sang suami x dapat nak balik awal atas urusan kerja..aku pula, haih nak berbuka ni...mau terkandas dalam jem so make conclusion, esok pagi saja saya melawat.

Awal pagi dah keluar rumah..alhamdulillah sampai awal juga cuma saya sesat ke tanah perkuburan AU4.
Almaklumlah...mana pernah lepas ke area sana kan =_=
Pertama kali jumpa tanah perkuburan ada macam ni...saya suka.
Saya plan nak suruh orang kg saya buat macam ni gak kat tanah perkuburan di kg saya...nampak berinformasi =)

Disebabkan saya sesat birat melarat so bila saya sampai tu depa tengah bertalkin...
Alhamdulillah dah agak lama saya x dengar talkin so mengingatkan mati sedang menjenguk saya menanti masa untuk mereka datang menjemput saya pula.

Seusai talkin...mereka pasangkan kerangka kayu ni pada kubur...saya kurang pasti untuk apa cuma saya suka sebab nampak kemas.

Sekitar pemandangan tanah perkuburan AU4 Keramat.
Sangat kemas susun atur kubur...saya plan nak impliment gak sistem macam ni kat kg saya so xdelah jadi membazir tanah perkuburan.

For Wani, makcik and family member yang lain.. semoga tabah hati dan redha atas pergi ayahanda tersayang.
Redhakan dia pergi sebab dia dah lama menderita sakit...
Al-fatihah, semoga ayah wani diletakkan di kalangan orang2 yang beriman.
Amin!


Thanks for visiting =D 
Ok babai. 





 **Myracles Beauty - 1set RM170.00, Spray MB 1botol RM120.00, 3botol -RM260.00.FREE POSTAGE **TMS procduct is ready stock.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers