Friday, June 20, 2014

Among of my BFF a.k.a Teman Tapi Mesra =p


Layan lagu ni sat...

Lagu ni pon penuh makna =)

Jom berkenalan dengan BFF saya, sepanjang hidup menyusuri suka duka kehidupan, ada insan2 istimewa yang berada di belakang saya... of cause selain sang suami k =p

Rasa hidup seindah pelangi.. ada warna-warni gitu.
Banyak sangat kenangan bersama mereka ni.
Saya sayang mereka...
Semoga Allah sentiasa permudahkan segala urusan mereka dunia dan akhirat.

Untuk kawan2 blogger di alam maya ni, saya sayang korang juga...walau pon most of uols memang saya tak pernah jumpa...uols always in my heart...never forget to DOA for uols juga =)
Jom kenal dengan mereka ni... 

This is Puan Monaliza Salehan.
Kenal dia since form one lagi...Lama kan...
Dari saya couple dengan kezen dia sampai saya kahwin dengan boyfriend saya...of cause saya xde jodoh dengan kezen dia kan, tapi saya sayang sangat dia... Banyak memory dengan dia ni. 
Hehehhe.
*Gambar dikipnep dari FB beliau...jangan marah haaa*

Puan Hajjah Siti Marlina Bt Ramly
Boss saya ni... thank you boss atas kepercayaan yang telah diberi...
*Banyak cerita yang disimpan bersama ^_^*

Puan Hamidah Kasim...
We.....we... Ipar saya merangkap kawan baik gak ni... story mory pasal urusan family memang banyak dikongsi bersama dari tak kenal jadi kenal dari tak tahu jadi tahu...semua kemas cantik tersimpan dalam hati =p
*Gambar dikipnep dari FB beliau...jangan marah haaa*

 
Puan Kimberley Low Show Chin
Hish...ni memang BFF ni, shopping baju anak2 online memang kami juara, Hihihi.
Best kawan dengan dia, x lokek ilmu...baik ilmu bidang kerja or breastfeed also ilmu masak memasak.
Perihatin sangat bab HALAL HARAM untuk food yang kami makan =)
Ni boss saya gak kat opis lama =)
Sharing problem, sakit hati semualah... lepas tu pi makan KEK kat SR...aku ok jer, layan.
Bila stress, biasanya kami akan layan Kek SR... Hahahha, sweet sangat.
Sharing kek pon x per as long makan kek =D

 
Cik *soon to be Puan* NurHazwani Binti Shamir.
Dia ni kawan yang saya kenal semasa belajar di OUM.  Sama2 satu kelas , satu aliran. Sama2 buat assigment last minute also sama2 facing problem yang sama...bila print last minute ink printer habis...argh!! memasing meroyan =D

2x dapat pi holiday bersama2 ke Sarawak...yeah, sebab dia gak lah saya merasa naik Firefly also Mas Wing... kerna pengalaman yang mahal itu, kami tekad untuk tidur di Airport Kuching semata2 nak catch the Mas Wing...owh! sweetnya pengalaman itu. Dan sangat yakin untuk tak dapat ulangi memory sebegitu dah, how gila i'm bila dapat experiance macam ni...sampai sekarang husband tak tahu pon kami pernah tidor kat airport, Kikiki...tak lama pon, kalau x silap gap dalam penerbangan is dalam 4-5jam je kot.
*Thanks Wani, sudi layan saya yang gila2 ni...*

My akak ipar Puan Che Su Binti Sudin.
The only one akak ipar di dalam family aku.
Sayang sangat kat dia...banyak sangat berkorban perasaan untuk family... suzy doakan u always strong for your family...insyaallah suzy cuba sedaya yang termampu.
Semoga Allah lanjutkan usia kak Su dan permudahkan segala urusan akak ipar ku ini. Amin!!
Sayang Kak Su ketat2... dia masak sedap... ^_^

Puan Siti Farhah Binti Zulkifli.
Sayang awak Fara, ish...ni kawan saya sepanjang saya berkhidmat di DOSH/JKKP Putrajaya.
Saya sayang sangat dia sebab dia pon gila2 macam saya gak walaupon tak sampai tahap gila saya. Hahaha.

Paling terkesan dalam hati...bila makan nasi lemak tu memang ingat sangatttt kat minah ni sebab dia suka makan kacang..saya pula kurang suka kacang so ape lagi...dia datang tolong makan kan kacang. Hihihi.
Sweet sangat...berkongsi pahit manis sebagai pejawat awam also sewel2 kami memang agak melucah sikit hoi...siap main laga2 perut tu...hahahahaha raba meraba aku yang tak biasa kene raba pon terpaksa redha.
Uik...bukan tempat sensitip tau...raba pingganlah...raba belakanglah. Hahahha. Sawan!

Puan Farah Binti Mahmood.
Kenal kat opis lama juga... kepala agak gila2, macam sweet sangat sebab suka melayan saya pi makan.
Hihihi...saya suka kawan yang suka layan sana makan.

En Hashim Bin Abdullah.
Hemm kawan yang dah kenal lama, since dari join member di RMKL a.k.a KLFM nama barunya.
Kalau x silap adalah kot 8-10tahun kot kenal dia.
Carring dia as brother memang superb hebat. Sayang kat dia as abang saya... sembang dengan dia boleh bikin hati sedih jadi terhibur, hati gundah jadi riang ... 
Senang cakap, the ONLY ONE kawan yang boleh sapa berengkau beraku dengan selamber derk je. No heart feeling... kalau baca msg dia, sapa tak biasa memang boleh sentap tahap maut tapi aku kekadang sentap gak...tapi entah..xder rasa nak sentap lelama pon. Sembang dengan dia memang meriah...

Bahasa no tapis2 wei.. segala samdol, bingai, bangang, HOI, semua keluarlah. 
The best friend ever yang saya ada, cuma now dia agak busy so jarang dapat bermsg macam dulu2. 
Tak per kalau saya sedih ke saya sesat ke..saya kompom cari dia sebab dia suka tolong saya.
Wei, thanks a lot ya tolong aku selalu..layan kerenah aku yang banyak songeh.
Aku paling kelakar kalau ngadu lapar dengan dia..kompom aku kene tiaw balik.. ape pon, thanks bro a.k.a boss a.k.a map bergerak den a.k.a tukang KUTUK aku terhebat di alam maya (^_~).

*Ada lagi kawan2 lain cuma saya xder gambar nak tunjuk kat sini..x best bercerita kalau xder gambar so nanti korang tak kenal sape BFF aku.*


Thanks for visiting =D
  Ok babai. 

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers