Tuesday, July 23, 2013

Magic Meals...

Marilah kite memasak....
Memasak pakai Magic Meals yang dapat free that day =)
Senang sangat doo... pejam mata pon boleh buat gitu.
Uols follow je instruction dia kat belakang paket tu....KOMPOM jadi punya.
Hipp...hipp horeyyy kat diri sendiri \(^_^)/

Bukti aku telah mencuba...korang bila lagi???
Korang bubuh je semua dalam plastik tu, segala bawangnyer, ayamnyer, rencahnyer, airnyer...all in peh tu ikat molek2 yer sebab kalau x...emm tumpah dalam nasi korang ler...HEHEHE

Tuuuuuuuu dia pembungkus Magic Meals by Maggi ^_<
TQ kat Maggi sebab memudahkan pekerjaan saya.

Lepas dah dummy all ini, dah ikat molek2, moh kite main shake2 dia berkali2 sampai sebati segala ramuan tadi. So jadilah macam ni....

Peh tu....masuk je dalam nasi yang uols nak masak tu...sila pastikan dia boleh berdiri yer kalau plastic tu baring takut tumpah...HEHEHHE 
*pandai2 ler adjust. Then sila press start sat lagi 5jam pon nasi korang xmasak KIKIKI.

So, jadilah macam ni sesudah masak.
Aku masak dalam jam 1am so bila nak sahur tu sedang2 elok ler kennn.

Tadaaaaaaaaaaa!!! inilah hasilnyer.
Menu by Chef Suzy. KEHKEHKEH, nanyis chef2 kalau tgk aku memasak. HEHEHHE.

Orait... sedia dihidangkan.
Rasa dia...emmm sedap tapi ken, sedap lagi aku masak kicap. HEHEHHE
 *budget masakkan sendiri adalah sedap =)
Korang boleh cuba yer...
Selamat bersahur semua :-)

Ok babai

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers