Wednesday, July 31, 2013

Ramadhan ke-18

Disebabkan cuti panjang so cik darling tapau sekali berbuka n sahur rumah mak sendiri & mak mertua a.k.a my mum ler kenn.
Berbuka rumah mak memang best hendak lagi kebetulan family adik aku pon ado so bertambah2 ler meriah kennn.
Kumpul pula dengan tokey biskut raya (akak ipar aku) so malam lepas berbuka tu adalah sesi order-mengorder biskut raya.
daripada 12 jenis, aku order 4 je. cukup ler tu sebab yg perabih pon aku je...
Rumah close for raya yer.... don't mari to my rumah hokeyy =p

Berbuka with macam2 menu tapi...keterlupaan nak snap sebarang gambo. Ruginyer...
Ada burung masak kicap
bubur lambuk
bihon sup ayam
kuih-muih
char kewtiaw & mee goreng
sample biskut raya
Mangga & tembikai
Air tebu, teh o, jus tembikai dll

Depa buli Iman, pakaikan Iman topi ni like rapers yoy!!
Sian uchuk acam mummy ni, redho lah yer anak ku.

Ni burung yang abah aku tangkap...masih hidup tu.
That night abah dapat dalam 34 ekor.
Yummi.... rezeki lagi tu.

Ada yang abah aku jual ada yang abah buat makan je.

Uik...ramainyer orang. HEHEHEHe
All is my nephews and my nieces.
Ada a few yang xder dalam family kami....
Ape pon memang meriah ler...

Ok babai

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers