Wednesday, July 24, 2013

Ramadhan ke-13

Disebabkan aku stress ari ni so kite kene terapi minda yer...
Aku terapi minda senang je...ko bagi aku window shopping or pi shopping, biasanya memang lepas tu mood back to normal =)

Moh ler kite shopping yuk.
Orait, misi kali ni nak cari baju kurung Iman katanyaaa...
Kat butik di OU semua start 1 years n above.
Orait...kite pi survey skirt Iman lah yer, plannyer nak rembat hujung minggu ni tup2  aku terus rembat. KIKIKI. Ops!! i have to okey bukan suka2 tau.

Disebabkan macam last minit punya shopping so banyak size yang dah xder...
Plan asal thema raya tahun ni adalah ungu/purple hokey tapiiiiiiiiii...my bujang pula xder size utk kaler pilihan hati. Pfffttttt ok FINE! change to sky blue...hampeh, sama gak my bujangs xder size.
Change lagi then dpt jugak finally all my boboiboy tu kaler serupa then kebetulan baju aku pon ada so satu kali shopping lor =)
Iman punya baju kurung xder yer so gigih mencari ke tempat lain pula. Adoiiii lecehnyer.

Orait...survey punya survey...yeah!! jumpa yang berkenan di hati...
Kaler yang sama thema, terbaiklah. HEHEHE
Ada 3 lai je dress tu, 2 is size 3-6m then 1 is size 6-12m.
Pikir punya pikir, terus rembatlah...nak menanti hujung minggu tu adoiii lama lagi, takut habis :'(
Hendak tak hendak....rembatlah and bayar kan aje...HUHUHU.
Ketaq tangan mak nak membayarnyer. HEHEHE
Selai baju dia boleh beli 2helai baju utk my Bujang...derr mahal jugek baju budak girl ni eh...pengsan mak @_@.
Baju ni santekk tapi ni kaler soft purple yer kalau idok, lama dah i rembat ^-^

Kasut yg supa dupa comel...rege dalam 49-79 kot kalau xsilap.

Finally...selai je aku rembat dulu nak bebanyak kene tunggu cik darling lor. HEHEHE

Cantikkan deco for raya =)

So Iftar ramadhan ke-13 di luar sahaja.
Venue : Dubu-dubu restoran.
Layan Korean food alone. HEHEHE

Muke orang xder koje mentara nak tunggu waktu berbuka. KEHKEHKEH

Layan....
Kali ni aku try mee dia pula, not bad sedap gakkk HEHEHE

Lengang jer...xpenuh pon restoran ni during berbuka puasa.

My hidangan...
Nyummi superb delisyes... kalau korang perasan dalam bowl tu ada green vegi then aku yg xtau vegi ape terus je ngap...sedap...habis koo aku bedal vegi tu.

During nak bayar tup2 mulut ni ringan je tanya green vegi tu ape?
mamat tu cakap seaweed terus suh mamat tu ulang balik...glupp!! aku makan @ ttermakan seaweed??? bio betikkk. terus cakap kat adik tu, tapi xbau hanyir pon.hihihi...dia cakap...seaweed dia orang memang xder bau hanyir macam kat public market.
Bila dengar aku makan seaweed rasa macam nak lompat bintang \(^__^)/ happy sangat ken...

Wokey...nak chow dulu, budak Iman tu dah hokhekhokhek pula...jeles ken mummy pegang lappy je. HEHEHHE

ok babai.

No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers