Wednesday, July 31, 2013

Ramadhan ke-17 & shopping raya =D

Yeah!! dapat gak berbuka di rumah mertua.

Petang hari tu kami g shopping barang2 raya, eh!! aku teman adik ipar pi beli baju raya jer sambil tu aku angkat gak selai duo mana2 yang berkenan.
Tahun ni is pesen baju peplum...so aku seperti mau nangis jugak lah kenn sebab xdapat pakai baju ni.
Xtau camne rupanyer??
Cam dalam gambo yang aku cilok dr pak google :-)
Wei!! bukan tak muat hokeyyy tapiiii camne aku nak BF angel aku kalau pakai baju ni.
xkan tiap kali nak BF kene buka zip segala, memang melampaulah kenn.
Nak beraya rumah orang kok buka zip segala...pehlizz.
Xperlah, raya ni kite berkurung sudaaa...
Ayu gitu (ayat penyedap hati yg kuciwa xboleh nak berpeplum)

Then yang the tambah sakit hati I is....my SIL beli baju paten gitu2. 
Sangattttttttt comel hokey. Aku yang pilih. HAHAHA, cute je SIL aku yg preggy pakai baju macam tu.
Puas hati beb shopping kat kg, terasa kuasa membeli tu masih besar nak dibandingkan shopping di KL nu.

My Iman =)
Baaaaaaaaaaaaaaaaa cak!!!

Lom puas shopping dah kene balik sebab nak berbuka pula. Derr melayang mood nak joli perabih duit kata SIL aku. Kahkahkah. 
Xper cu, next time kite g berdua je, or dgn ipar lain yg kaki shopping sure xder yang nak ajak balik selagi xpuas shopping, HEHEHHE 

Otw balik tu singgah bazar ramadhan....Bestnyer shopping lagikk but for berbuka hokeyy. 
Tutup2...nnt x sepraisssss

Menu adalah beli semua. HAHAHA
Ada cempedak goreng
rangka ayam
ayam golek - sedappppp sgt #perfect serba-serbi
petai & ulaman
sayur labu+meranti masak lemak (homemade)
soto & laksa
young tau fu
kuih muih
pecal (makcik tu lupa nak bagi kuah...huhuhu)
Air tebu, jus tembikai, teh O, air nenas dll.

Berbuka rumah mertua memang meriah serba serbi....HEEHEHE

ok babai.




No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers