Thursday, July 25, 2013

Warehouse Sales ~ Disney =)

Yeah!! shopping lagi dan lagi.
Kali ni kite shopping kat warehouse sales brand Disney.
Memang syioklah...double syiok cik darling teman...alahai rasa nak kaut semua bungkus bawa balik. HAHAHA

Well aku pergi adalah hari terakhir di masa yang hujung2 nak tutup kedai dah.
KEHKEHKEH
Kami sampai dalam kul 5.30pm, business habis jam 6pm, Taktik untuk tidak shopping lelama & in same time jimat $$$ cik darling ^_^
1st time beli kat disney punya warehouse sales. I'm blur. HUHUHU
Korang tengoklah...baju longgok2 macam ni peh tu aku pon xtau baju tu utk boy ke girl ke.
Kejap2 aku pi belah sana, kejap2 lari pi belah sini kejap lagi kat sinun.

Tapi kan, dalam blur2 aku...dapat gaklah shopping berhelai baju n seluar Iman.
X caya?? meh tgk dalam raga tu, tu aku dah 2x saringan tu.
Dah tolak siang2 baju yg rasanya kureng menarik gitu =P

Sebeban aku shopping, habis dalam hundred gaklah...

Rege murah juga. Aku rembat baju Iman yang entah berapa helai...baju utk Irfan n Aryan dapatlah sorang selai, cik darling tunjuk 1 baju utk saya...ahaks, i likeee terus lelaju ambil masuk bakul. HEHEHE gelojoh sungguh =)
Peh tu beli wet tisu...murah derr 2 packs besar rm8 je rembat 4packs.
Anak2 semua cik darling handle, senang mak nak shopping. HEHEHE...
Dalam senang2 nak memilih kekejap orang ni dtg minta tisu nak lap mulut makan aiskrim kejap lagi orang tu pulak kejap lagi orang ni dtg balik...adeh! camne nak fokus cari baju daa.

Inilah hasil shopping selama 30minit yer....
Jadilah buat baju basahan kennn =D

Next mana lagi nak warehouse sales, sila update saya. Love shopping ni.

ok babai


No comments:

Post a Comment

Sunway lagoon Promo guys!!!

Assalamualaikum!  #hotpromofromGrtravelguys 🥳GR CRAZY PROMO🤯 🎢 SUNWAY LAGOON🏊‍♂️ 🐅 COMBO - WILDLIFE PARK + 5 THEME PARK 🏄🏻‍♀️ =======...

Followers